Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.
Infolinia: 0 801 321 456 lub 86 215 50 00

Autoryzacja


Uwaga
Co pewien okres czasu udostępniona zostaje dla użytkowników komputerów aktualizacja oprogramowania Java. Po jej aktualizacji, w celu zapewnienia poprawnego działania systemu bankowości elektronicznej, niezbędne jest ponowne zainstalowanie komponentów przeglądarki i Javy. Można je pobrać ze strony banku http://www.bankbps.pl/bankowosc-internetowa/cib/pomoc.
Zachęcamy do skorzystania z pomocy infolinii pod numerem 801 321 456 lub 86 215 50 00

W związku ze zmianami technicznymi wprowadzonymi w systemie księgowym, w weekendy oraz dni wolne od pracy na rachunkach bieżących z automatyczną obsługą lokaty overnight dostępne środki są pomniejszone o wartość założonej lokaty.


Proszę wprowadzić Identyfikator użytkownika i Klucz w odpowiednie pola
oraz nacisnąć przycisk "Zatwierdź".


Identyfikator użytkownika:
Klucz:



Drodzy Klienci,

8 kwietnia 2014 r. Firma Microsoft zakończyła wsparcie dla systemu Windows XP.
W związku z tym zalecane jest przejście na nowszy system operacyjny tj. Windows 7 lub 8.

Bez przejścia na nowszy system nie będą dostępne aktualizacje, które dotyczą bezpieczeństwa danych. Chociaż komputery będą nadal działały,
ich dalsze używanie może wiązać się z rosnącym ryzykiem zainfekowania złośliwym oprogramowaniem.
Przed podjęciem decyzji o zakupie nowej wersji systemu operacyjnego, należy upewnić się, czy spełnione są minimalne wymagania sprzętowe. Na stronie Firmy Microsoft znajdą Państwo wymagania sprzętowe systemu:

- Windows 7: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/products/system-requirements
- Windows 8:http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/system-requirements

Prosimy o zadbanie o bezpieczeństwo własnych danych
pozdrawiamy
Zespół Obsługi Klienta

PRZYPOMINAMY O ZASADACH BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Szanowni Państwo,

Uprzejmie prosimy o zwrócenie uwagi na używanie funkcji kopiuj - wklej do kopiowania numerów rachunków bankowych do zleceń składanych przez system bankowości internetowej CIB, a także inne systemu bankowości internetowej, które być może Państwo używacie.

W Internecie pojawiła się nowa wersja wirusa o nazwie VBKlip, która jest w stanie podmienić numer rachunku kopiowany i wklejany za pośrednictwem schowka, zastępując prawdziwy, kopiowany numer rachunku numerem rachunku przestępców - twórców tego wirusa, przez co pieniądze mogą nieświadomie zostać przelane na tenże rachunek należący do przestępców.

Bardzo prosimy w związku z tym o unikanie przeklejania numerów rachunków (to jest używania funkcji: kopiuj / wklej, ctrl+c / ctrl+v, ctrl+insert / shift+insert) i ich ręczne wpisywanie do zleceń w systemie bankowości internetowej albo o uważną kontrolę wklejanego numeru rachunku i porównanie tego numeru z oryginalnym, kopiowanym numerem rachunku.

Nowa wersja wirusa VBKlip jest bardzo trudna do wykrycia przez obecne na rynku programy antywirusowe, stąd prosimy tutaj o szczególną uwagę i czujność . Wirus ten może dotykać dowolnego systemu bankowości internetowej, dowolnego banku.

Chcielibyśmy przy okazji uprzejmie przypomnieć Państwu o kilku podstawowych zasadach związanych z zachowaniem bezpieczeństwa przy korzystaniu z Państwa komputerów:

- należy zawsze stosować oprogramowanie antywirusowe i dbać o jego bieżącą aktualizację,
- należy na bieżąco aktualizować system operacyjny (Windows) oraz szczególnie narażone na ataki hakerskie oprogramowanie, takie jak: przeglądarki internetowe, java, flash player oraz oprogramowanie do obsługi plików pdf,
- instalując jakiekolwiek oprogramowanie w komputerze należy zachować szczególna rozwagę, a w szczególności nie należy instalować albo uruchamiać oprogramowania pochodzącego z niepewnych źródeł oraz stron internetowych.
- nawet najlepsze oprogramowanie nie zastąpi Państwa uwagi oraz rozsądku przy korzystaniu z komputerów,
- w przypadku kiedy macie Państwo wątpliwości co do kwestii bezpieczeństwa na Państwa komputerze, prosimy o skontaktowanie się z bardziej doświadczonym użytkownikiem komputera, specjalista informatykiem lub dostawcą Państwa komputera lub oprogramowania.

Przed zalogowaniem się do bankowości elektronicznej należy zweryfikować, czy certyfikat strony wystawiony jest dla ebank.bankbps.pl przez Certum Level IV CA (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane. Zaleca się używać firewalla i oprogramowania antywirusowego, a także regularnie dokonywać aktualizacji oprogramowania na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej. Nie należy dokonywać płatności i logować się do serwisów bankowości elektronicznej z podaniem swojego hasła w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach.

Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej należy wylogować się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika.

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem.